T’agradaria vendre o llogar pisos gràcies a les teves paraules? Doncs aquest post és per a tu, ja que avui et compartirem els nostres consells per a redactar un bon text immobiliari.
El primer concepte que has de conèixer avui és el de copywriting, que és el procés de redactar textos persuasius per a accions de Màrqueting i vendes, com per exemple, la redacció de textos per a una web, un anunci, un catàleg o inclòs els emails. La persona que duu a terme aquest treball se’n diu copywriter i per descomptat, no pot ser qualsevol.
Així doncs, per a començar, et compartim les 3 característiques principals que ha de tenir un copywriter immobiliari perquè vegis si pots ser tu o hauràs de delegar el treball a un professional:
3 característiques per a ser un copywriter immobiliari
- Estar format: Tenir formació en màrqueting digital, publicitat, periodisme o similars és molt important per a conèixer les bases del màrqueting i poder aplicar els coneixements i estratègies adequats a l’hora de redactar un text
- Tenir coneixements del sector immobiliari: Encara que siguin bastant bàsics, cal estar format mínimament per a poder utilitzar un vocabulari adequat i redactar informació d’interès.
- Saber escriure persuasivament: La missió d’un copywriter és enamorar al lector amb les seves paraules i convertir-lo (ja sigui en una venda, en un lead o en el que sigui). És per això que la persona que es dediqui a això ha de tenir el do de l’escriptura.
Si compleixes almenys dos d’aquestes característiques: Pots continuar llegint! Perquè t’ajudarem a perfeccionar la teva tècnica i especialitzada en el sector immobiliari.
Així doncs, anem allà!
5 consells per a redactar un bon text immobiliari
- Tingues en compte el teu client potencial: A l’hora d’escriure cada text has de tenir en compte a qui va dirigit i tenir en compte: Què li interessa i què el preocupa.
- Tingues clar els pilars de comunicació: Centra’t en això que ofereixes i en el que vols transmetre i sigues fidel a això en tots els textos, perquè estiguin connectats entre si.
- Passa el corrector sempre: Una falta ortogràfica pot donar una imatge poc professional de la teva empresa, així que assegura’t que en els teus textos no hi hagi cap falta.
- Dona-li un toc creatiu i original: No diguis sempre el mateix ni caiguis en el que diuen tots. Utilitza la identitat corporativa de l’empresa i aprofita-la per a ser diferent.
- Sigues breu: No diguis en 1000 paraules el que pots dir en una i ves al gra, ja que com més breu siguis, millor, encara que tampoc cal passar-se.
I ara la gran pregunta: Per a què serveix saber redactar un bon text immobiliari? T’ho expliquem!
Beneficis de redactar un bon text immobiliari
- Diferenciar-se de la competència
- Vendre més
- Cridar més l’atenció
- Potenciar la proposta de valor
- Augmentar la taxa de conversió
I molt més!
I fins aquí el nostre article d’avui. Esperem que et serveixin els nostres consells per a redactar un bon text immobiliari!